Algemene Voorwaarden Lift My Health
Artikel 1: Algemeen
-
Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle behandelingen, diensten en overeenkomsten tussen praktijk Lift My Health en de cliënt.
-
Afwijkingen van deze voorwaarden zijn alleen geldig indien schriftelijk overeengekomen.
Artikel 2: Diensten
-
Praktijk Lift My Health biedt diensten aan op het gebied van alternatieve geneeskunde in de vorm van bioresonantie, orthomoleculaire suppletie en voedingsadvies.
-
Praktijk Lift My Health voert haar werkzaamheden uit naar beste inzicht en vermogen, zonder garantie op resultaten.
Disclaimer
De diensten van praktijk Lift My Health zijn bedoeld als aanvulling op reguliere zorg en vervangen geen medisch advies, diagnose of behandeling door een arts. Praktijk Lift My Health claimt niet te genezen. Raadpleeg altijd een arts of medisch specialist bij twijfel over uw gezondheid of bij bestaande medische aandoeningen.
Artikel 3: Afspraken
-
Afspraken kunnen telefonisch, per e-mail, per Whatsapp of SMS worden gemaakt.
-
Annuleringen dienen tijdig te worden doorgegeven, zoals beschreven in artikel 4.
Artikel 4: Annulering
- Afzeggen of wijzigen van afspraken
Kun je een afspraak niet nakomen? Laat dit dan minimaal 24 uur van tevoren weten. Dit kan via de telefoon, WhatsApp of het contactformulier. Tevens op zaterdag bereikbaar om afspraken voor maandag af te zeggen of te wijzigen. Zo kan de vrijgekomen tijd aan iemand anders aangeboden worden. - Kosten bij te late annulering of no-show
Als je de afspraak niet op tijd annuleert (binnen 24 uur voor de afspraak) of zonder bericht niet verschijnt, ben ik genoodzaakt 50% van de kosten van de geplande dienst in rekening te brengen. - Onvoorziene omstandigheden
Ik begrijp dat er situaties kunnen zijn die buiten je controle liggen. Bij onvoorziene omstandigheden kunnen we hier samen naar kijken. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op, zodat in overleg een passende oplossing gezocht kan worden.
Artikel 5: Tarieven en Betaling
-
De tarieven voor behandelingen en diensten worden vooraf gecommuniceerd en zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld.
-
Betaling geschiedt via PIN en dient direct na de behandeling te worden voldaan, tenzij anders is overeengekomen.
-
Bij niet-tijdige betaling is de cliënt in verzuim en behoudt praktijk Lift My Health zich het recht voor om incassokosten in rekening te brengen.
Artikel 6: Aansprakelijkheid
-
Praktijk Lift My Health is niet aansprakelijk voor enige schade, direct of indirect, voortvloeiend uit de geleverde diensten, tenzij sprake is van opzet of grove nalatigheid.
-
De cliënt is zelf verantwoordelijk voor het verstrekken van juiste en volledige informatie met betrekking tot zijn of haar gezondheidstoestand.
Artikel 7: Privacy
-
Praktijk Lift My Health verzamelt alleen gegevens die nodig zijn voor een goede behandeling zoals je naam, contactgegevens, medicatiegebruik en gezondheidsinformatie. Lift My Health behandelt alle verstrekte gegevens van de cliënt vertrouwelijk en in overeenstemming met de geldende wet- en regelgeving op het gebied van privacy.
-
Zonder schriftelijke toestemming van de cliënt worden gegevens niet aan derden verstrekt.
-
Je hebt altijd recht op inzage, correctie of verwijdering van jouw gegevens. Je gegevens worden minimaal 20 jaar bewaard, conform de wettelijke bewaarplicht (Wkkgz).
-
Voor vragen over jouw privacy kun je contact met mij opnemen. Kom je er met mij niet uit, dan kun je terecht bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
Meer informatie over hoe ik met persoonsgegevens om ga vind je in de uitgebreide Privacyverklaring.
Artikel 8: Cookiebeleid
-
Praktijk Lift My Health maakt gebruik van cookies om de functionaliteit van de website te verbeteren en bezoekersstatistieken te verzamelen.
-
Functionele cookies worden gebruikt om de website correct te laten functioneren. Deze cookies bevatten geen persoonlijke gegevens.
-
Analytische cookies worden gebruikt om inzicht te krijgen in het gebruik van de website en om deze te optimaliseren. Hiervoor kan gebruik worden gemaakt van externe diensten zoals Google Analytics.
-
De cliënt kan cookies beheren of uitschakelen via de instellingen van zijn of haar browser. Het uitschakelen van cookies kan de functionaliteit van de website beperken.
-
Voor meer informatie over het gebruik van cookies kan de cliënt contact opnemen met praktijk Lift My Health.
Artikel 8: Klachtenregeling
1. Klachten over de dienstverlening dienen te worden ingediend bij beroepsvereniging BATC.
Artikel 9: Toepasselijk recht
-
Op alle overeenkomsten tussen praktijk Lift My Health en de cliënt is Nederlands recht van toepassing.
-
Geschillen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement waar praktijk Lift My Health is gevestigd.
Artikel 10: Weigeren van cliënten
Lift my Health behoudt zich het recht voor om cliënten te weigeren indien naar professioneel inzicht de behandeling niet passend, niet verantwoord of niet wenselijk wordt geacht. Dit kan onder meer het geval zijn bij een hulpvraag die buiten het werkgebied of de deskundigheid van de behandelaar valt, bij een verstoorde behandelrelatie of bij gedrag dat het behandelproces belemmert. Weigering zal nooit plaatsvinden op basis van discriminatoire gronden.